Οι δραστηριότητες της Άνοιξης συνεχίστηκαν... Στο πλαίσιο σχετικών δραστηριοτήτων εντάχθηκαν οι Πασχαλινές δραστηριότητες - καθώς η γιορτή αυτή είναι η κατεξοχήν γιορτή της Αναγέννησης της φύσης και της ζωής - και δημιουργίες για τη γιορτή της μητέρας.
Η Άνοιξη είναι η εποχή του ανοίγματος, της δημιουργικότητας και της αναζήτησης νέων πραγμάτων στη ζωή, τα οποία βρίσκονταν σε «λήθαργο» την εποχή του Χειμώνα. Για τα παιδιά που νοσηλεύονται η «ανακάλυψη» των εποχών δεν είναι κάτι αυτονόητο, αφού οι συνθήκες στις οποίες ζουν καθημερινά είναι περιορισμένες. Δε μπορούν να δουν τα χρώματα, να ακούσουν - όσο θα ήθελαν - τους ήχους και να μυρίσουν τις υπέροχες οσμές της εποχής αυτής. Έτσι, προσπαθούμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με τα λουλούδια, το λαμπερό ήλιο, τα πουλιά της Άνοιξης και τις γιορτές της, μέσα από εικαστικές - και όχι μόνο - δημιουργίες.
Αμέσως μετά την περίοδο των Χριστουγέννων, συνήθως ακολουθούν θεματικές που σχετίζονται με την εποχή του Χειμώνα και ό,τι περιλαμβάνει η περίοδος αυτή. Την ανατροφοδότηση πάντα για την ανάπτυξη των επιμέρους ενοτήτων την παίρνουμε από τα ίδια τα παιδιά για να προχωρήσουμε. Έτσι, ένα από τα αγαπημένα τους θέματα είναι αυτό που σχετίζεται με τα ζώα γενικότερα - και λόγω συνθηκών - με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής μας Μονάδας για την οικοδόμηση θετικών σχέσεων ενσυναίσθησης, εμπιστοσύνης και συνεργασίας ανάμεσα σε εμάς (εκπαιδευτικούς) και τους μαθητές/τριές μας, εμπνευστήκαμε με τα παιδιά την οργάνωση και υλοποίηση επικοινωνίας μέσω βιντεοκλήσης, ανάμεσα σε παιδιά και πρόσωπα που θαυμάζουν και θα ήθελαν να μιλήσουν μαζί τους! Για την υλοποίησή της λάβαμε προφορική συγκατάθεση των γονέων και έγινε παρουσία τους. (Η δραστηριότητα αυτή διέτρεξε όλη την υπόλοιπη χρονιά, μέχρι την ολοκλήρωση του Σχεδίου Δράσης).